Procesando cafeina...

Subvenciones

El Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE) apuesta una vez más por nuestra empresa como prioritaria para la ejecución de sus estrategias de internacionalización y expansión dentro de nuevos mercados.

El Objetivo del proyecto de contratación es poder llevar a cabo un plan de internacionalización de empresa, tareas que serán realizadas por un gestor de internacionalización de este organismo.

Gracias a esta dotación, esperamos conseguir los objetivos empresariales marcados y poder ofrecer nuestros servicios fuera de nuestras fronteras con la misma dedicación y calidad que diferencian a nuestra compañía en Galicia.

 

 

 

Operación cofinanciada pola Unión Europea

Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020

Contratación xestores de internacionalización: (IG166.2016)

 

Como apoio ao proceso de internacionalización da empresa, “Tecalis Engineering” ten axuda concedida polo IGAPE para a contratación dun xestor, ao abeiro da Convocatoria 2016 de axudas do IGAPE para a contratación de xestores de internacionalización , cofinanciadas polo Fondo Social Europeo no marco do Programa Operativo FSE de Galicia 2014-2020, e incluídas no Obxectivo Temático 08 de conseguir formación e un emprego de calidade.

 

Fondo Social Europeo, O FSE inviste no teu futuro.

 

Estas axudas teñen como obxectivo facilitar a adquisición de competencias profesionais en materia de internacionalización mediante prácticas en empresas ao mesmo tempo que se apoia as pemes galegas no seu proceso de internacionalización. O resultado que se pretende é que os profesionais sigan contratados tras a súa participación no programa na mesma empresa ou noutras grazas a experiencia práctica recibida.

 

 

Solicita tu presupuesto